okul öncesi duygularım / Duygu Kavramı Etkinlikleri

Okul Öncesi Duygularım

okul öncesi duygularım

Okul Öncesi Hazırlık Duygularım Eğitici Oyun

Okul Öncesi Hazırlık Duygularım Eğitici Oyun Ürün Açıklaması

Okul Öncesi Hazırlık – Duygularım

Başarıya Mutlu Bir Başlangıç!

Adım Adım olarak çocuk gelişiminde oyunun hep farkındayız. Eğlenceli eğitim yolculuğumuzun devamında sizlerden gelen talepleri de göz önüne alarak 4-5 yaş çocuklarımıza uygun yeni bir set hazırladık. Konu seçiminde ve oyunların hazırlanmasında seçkin öğretim üyelerimiz bizzat devredeydi. Setimiz en faydalı ve en eğlenceli haliyle oluşturuldu.

İlk setimizin ana teması bireysel mutluluğun temelini oluşturan ‘Benlik algısı ve duygular’ olarak seçildi.

Kitap içi ve dışı aktivitelerle çocuğunuz;

Kendini birey olarak kıymetlendirecek, öz farkındalığını geliştirecek

Duygu dünyasının farkındalığına varacak

Özgüvenli ve mutlu bir birey olma yolunda önemli bir adım atacak.

Bütün bunları yaparken planlanan aktiviteler yine 4 büyük gelişim basamağını (zihinsel, motor, duygusal-sosyal ve dil)  destekleyecek şekilde hazırlandı. Bu sayıya özel olarak kalem kontrol becerilerini ve el göz koordinasyonu geliştirecek şekilde hazırlanmış bir bölüm eklendi.

Adım Adım misyonuna uygun olarak ailelere destek, çocukları eğlendirerek geliştiren yeni yaş grubu konseptinin ana sosyal faydaları:

Kendini tanıma

Duyguların farkına varma ve ifade edebilme

Empati kurma yeteneği ve sosyal uyum

Çözüm getirme yeteneği

Yaş: 4 Yaş ve üzeri.

Kutu Ebat: 32,5 x 24,5 x 8 cm.

  • Ürün Adı Okul Öncesi Hazırlık Duygularım Eğitici Oyun
  • Marka Adım Adım
  • Barkod 8681379207225

Duyguları Tanıyorum

————————————————————————————————————–

Kazanım ve Göstergeleri :

SDG

K3          Kendini yaratıcı yollarla ifade eder.

G1          Duygu, düşünce ve hayallerini özgün yollarla ifade eder.

K5          Bir olay ya da durumla ilgili olumsuz duygularını uygun yollarla gösterir.

G1          Olumsuz duygularını olumlu sözel ifadeler kullanarak açıklar.

G2          Olumsuz duygularını olumlu davranışlarla gösterir.

K4          Bir olay ya da durumla ilgili olarak başkalarının duygularını açıklar.

G1          Başkalarının duygularını söyler.

————————————————————————————————————–

Malzeme :

Duyguları anlatan resimler, kağıt, çeşitli boya kalemleri

————————————————————————————————————–

Uygulama :

Büyük grup halinde çocukların masa etrafında otururlar.

  • Duygular hakkında resimler yapılacağı açıklanır.
  • Çocuklara kağıtlar dağıtılmadan önce resim gösterilir ve resimdeki kişinin nasıl hissettiği sorulur.
  • Daha sonra çocuklara bu kişinin neden mutlu/üzgün/kızgın vs. olabileceği sorulur.
  • Çocuklara, kendilerinin ne zaman mutlu/üzgün/kızgın oldukları, mutlu olduklarında ne yaptıkları, yüzlerinde nasıl bir ifade olduğu sorulur.
  • Çocuklara resim kağıtları ve boyaları dağıtılarak, kendi duygularına (mutlu, kızgın, üzgün) neden olan bir olayın resmini yapmaları söylenir.
  • Resimler bittikten sonra çocuklardan duygulara neden olan durumların ne olduğu ve duyguların sonuçlarını açıklamaları istenir.
  • Sonrasında konuşulanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.

nest...

batman iftar saati 2021 viranşehir kaç kilometre seferberlik ne demek namaz nasıl kılınır ve hangi dualar okunur özel jimer anlamlı bayram mesajı maxoak 50.000 mah powerbank cin tırnağı nedir