8 sınıf 2 dönem görsel sanatlar konuları / 8. Sınıf Görsel Sanatlar Not Çizelgesi - seafoodplus.info

8 Sınıf 2 Dönem Görsel Sanatlar Konuları

8 sınıf 2 dönem görsel sanatlar konuları

LGS'DE HANGİ KONULAR ÇIKMAYACAK?

Görsel Sanatlar Dersinde 8.Sınıf Öğrencilerin Banksy’nin Eserleri Etkisinde Yaptıkları Çalışmalar ile İlgili Öğrenci Görüşleri

Müzik eğitiminin temel amacı; öğrencilerin sanata bakış açısını geliştirmek, psikomotor, bilişsel, duyuşsalve duyumsal becerileri kazanmalarına yardımcı olmak, psikolojik acıdan sosyal ve özel hayatta kendini müzik ile ifade etme becerisi kazandırmak, kendi müziğini tanımak ve tanıtmak, davranışlarında istendik yönde değişim yapabilmek, toplumun değer ve yargılarını benimsemek, gelişen teknoloji ile beraber kültürel açıdan topluma ayak uydurabilmek, toplumun estetik yönüne önem vermek, değişen ihtiyaçlar karşısında problem çözme becerisini geliştirmektir. Bu ifadeler ışığında kişinin problemler karşısında nasıl ve ne yapması gerektiğini bilmesi gerekmektedir. Bu çalışmanın; Pedagojik formasyon eğitimi alan müzik bölümü öğretmen adaylarının sosyal problem çözme beceri düzeylerini belirlemektir. Araştırmanın örneklemini Kafkas Üniversitesi Dede Korkut Eğitim Fakültesinde öğretim yılında Pedagojik formasyon eğitimi alan müzik bölümü öğretmen adaylarından, 45 kişi oluşturmaktadır. Problem çözme becerilerinin belirlenmesi için iki bölümden oluşan kişisel bilgi formu ve ölçek kullanılmıştır. Formun birinci bölümünde araştırmacı tarafından hazırlanan cinsiyet, yaş, mezun olunan lise türü, anne eğitim durumu, baba eğitim durumu, anne mesleği, baba mesleği, ailenin aylık gelir durumu, ailenin yaşadığı bölge, okunan kitap sayısı gibi bilgilerinden oluşmuştur. İkinci bölümünde ise Heppner ve Petersen tarafından geliştirilen Şahin, Şahin ve Heppner tarafından Türkçeye uyarlanan “Problem Çözme Becerileri Ölçeği” kullanılmıştır. Araştırmanın veri analizi için, kullanılan ölçekteki elde edilen veriler ışığında t testi ve varyans (ANOVA) analiz yoluyla tablolaştırılarak yorumları yapılmıştır. Araştırma sonucunda müzik bölümü öğretmen adaylarının problem çözme becerileri cinsiyet, aile gelir düzeyi, anne baba eğitim durumu, mezun oldukları lise türüne göre anlamlı düzeyle fark olmadığı sonucu çıkmıştır. Mezun olunan lise türüne göre sınırdaolduğu görülmüştür. The main purpose of music education; it is to develop students’ perspective on the arts, helping them acquireknowledge, psychomotor, cognitive, affective, and sensory skills, to gain the ability to express himself with musicfrom psychological pain in social and private life, to recognize and introduce their own music, be able to change their behavior in the desired direction, adopting the values and judgments of the society, keep up with the societyin terms of culture with the developing technology, to give importance to the aesthetic aspect of the society, todevelop problem solving skills in response to changing needs. In the light of these statements, one needs to know how and what to do in the face of seafoodplus.info purpose of this study; To determine the social problem solving skill levels of teacher candidates, whostudied pedagogical formation, music department. The sample of the study consists of 48 candidates from themusic department, who studied Pedagogical formation in the academic year at the Dede KorkutEducation Faculty of Kafkas University. A personal information form and a scale consisting of two parts were used to determine problem solving skills. The first part of the form consisted of information such as gender, age, high school type graduated, maternal education level, father’s educational status, maternal profession, father’s profession, monthly income status of the family, the region where the family lived, and the number of books seafoodplus.info the second part, “Problem Solving Skills Scale” adapted to Turkish by Şahin, Şahin and Heppner developed by Heppner and Petersen was used. For the data analysis of the research, in the light of the data obtained in the scale used, t test and variance (ANOVA) analysis will be tabulated and analyzed. As a result of the research, it was concluded that there was no significant difference in the problem solving skills of the music department teacher candidates according to gender, family income level, education level of parents, and the type of high school they graduated. It has been observed that it is borderline according to the type of high school graduated from.

Sitemizde her kademeye yönelik görsel sanatlar yıllık plan bulabilirsiniz. Sitemizdeki Görsel Sanatlar yıllık planlar her yıl eylül ayında düzenli olarak paylaşılmaktadır.

Yeni eğitim öğretim yılında başarı, SAĞLIK, huzur ve iyi zümreler hep sizinle olsun.

GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLANLAR

görsel sanatlar yıllık plan

İlkokul Ortaokul Lise (4. 3. 6. 7. 8. 9. sınıf) en güncel GÖRSEL SANATLAR yıllık planları aşağıdaki bağlantılardan indirebilirsiniz.

İLKOKUL GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLANLAR

1. SINIF GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLAN

2. SINIF GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLAN İNDİR

3. SINIF GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLAN İNDİR

4. SINIF GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLAN


ORTAOKUL GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLANLAR

5. SINIF GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLAN İNDİR

6. SINIF GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLAN İNDİR

7. SINIF GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLAN İNDİR

8. SINIF GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLAN İNDİR


LİSE GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLANLAR

9. SINIF GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLAN İNDİR

SINIF GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLAN İNDİR

SINIF GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLAN İNDİR

SINIF GÖRSEL SANATLAR YILLIK PLAN İNDİR

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. sınıf GÖRSEL SANATLAR dersi yıllık planlar eylül ayında sitemizde yerini alacaktır. görsel sanatlar yıllık plan gelecek yıl yine sitemizde olacak.

Şunlara da ihtiyacınız olabilir;

nest...

batman iftar saati 2021 viranşehir kaç kilometre seferberlik ne demek namaz nasıl kılınır ve hangi dualar okunur özel jimer anlamlı bayram mesajı maxoak 50.000 mah powerbank cin tırnağı nedir

© 2024 Toko Cleax. Seluruh hak cipta.