disiplin kurulu için öğrenci görüşme formu / _DYSYPLYN_KURULU_YYYN_YYRENCY_GYRYYME_FORMU

Disiplin Kurulu Için Öğrenci Görüşme Formu

disiplin kurulu için öğrenci görüşme formu

Dosya Boyutu: KB

İndirilen Dosya: seafoodplus.info
İndirdiğiniz dosyaların uzantısı DOCX, XLSX ve PPTX ise Microsoft Office ile açılmaktadır.

Bu Sayfada " Rehberlik Hizmetleri Disiplin Kurulu İçin Öğrenci Görüşme Formu " adlı dosya bulunmaktadır. Download linki aktif olduğunda " Rehberlik Hizmetleri Disiplin Kurulu İçin Öğrenci Görüşme Formu " dosyasını bilgisayarınıza indirebilirsiniz. " Rehberlik Hizmetleri Disiplin Kurulu İçin Öğrenci Görüşme Formu " dosyasını 20 sn'lik süre dolmasına rağmen indiremediyseniz, aşağıdaki kırık link aracılığıyla bize iletebilirsiniz.
Sorun varsa en kısa zamanda düzelteceğimizden emin olabilisiniz. İlginize Teşekkür Ederiz.



" Dosyayı indirmek için yukarıdaki geriye sayım işleminin bitmesini bekleyiniz "

_DYSYPLYN_KURULU_YYYN_YYRENCY_GYRYYME_FORMU

DİSİPLİN <strong>KURULU</strong> İÇİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞME <strong>FORMU</strong><br />

Okulu:<br />

Olay Tarihi:<br />

Dilekçe<br />

Konu/Sayı/No:<br />

Rehberlik Servisine<br />

Sevk Tarihi:<br />

Olayda Adı Geçen Öğrenci/Öğrenciler (Ad Soyad, Sınıf, No):<br />

Olayla İlgili Görüşülen Kişiler:<br />

Olayla İlgili Görüşmenin Özeti:<br />

Olayla İlgili Öğrenci/Öğrencilerin Psikososyal İncelenmesi:<br />

Rehberlik Öğretmeninin Konuyla İlgili Görüş ve Önerileri:<br />

seafoodplus.info<br />

…/…/……<br />

……………………………………..<br />

Okul Rehberlik Öğretmeni<br />

ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ


DİSİPLİN <strong>KURULU</strong> İÇİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞME <strong>FORMU</strong> YÖNERGESİ<br />

KULLANIM AMACI<br />

Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği’ne göre okul rehberlik öğretmeni Öğrenci Ödül ve Disiplin<br />

Kuruluna yönlendirilen öğrenci/öğrencilerin, olayın gerçekleştiği zamandaki psikolojik durumuna ilişkin<br />

rapor hazırlar ve sunar.<br />

Rehberlik öğretmenine bu görevini yerine getirirken yol göstermesi ve standartın sağlanması amacıyla Okul Öğrenci<br />

Ödül ve Disiplin Kurulu için Öğrenci Görüşme Formu hazırlanmıştır. Bu form okul müdürlüğüne sunulmak<br />

üzere, ortaöğretim kurumlarında yaşanan disiplin konusu olay veya davranışın gerçekleşmesi sırasında öğrencinin<br />

psikolojik durumuna ilişkin yapılan görüşme ve gözlem sonuçlarını içerir.<br />

KİMLER KULLANIR?<br />

Okul rehberlik öğretmenleri tarafından kullanılır.<br />

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR<br />

1. Disiplin Kurulu’na sunulmuş dilekçede belirtilen olay tarihi ile kurulun durumu rehberlik servisine sevk ettiği<br />

tarih birbirinden farklı olabilir. Çalışmanın seyrini belirtmek adına sevk tarihini ve raporun sonuna rapor tarihini<br />

belirtmek gerekmektedir.<br />

2. Rehberlik öğretmeni ihtiyaç olması durumunda öğrenci/öğrencilerin durumunu daha iyi analiz edebilmek için<br />

olaya dahil ya da şahit olan akranları, sınıf rehber öğretmeni ve velisi ile de görüşme yapabilir. Bu durumda olayla<br />

ilgili görüşülen kişiler kısmına öğrenci dışında bu kişilerin de bilgisi kaydedilir. Yapılan bu diğer görüşmelerde<br />

elde edilen bilgiler ise “öğrencinin psikososyal incelenmesi” kısmında özet şeklinde bildirilir.<br />

3. Olayla ilgili görüşmenin özeti kısmında öğrencinin olay ve görüşme sırasındaki psikolojik durumlarından ayrı<br />

ayrı bahsedilir.<br />

4. “Olayla ilgili öğrencinin psikososyal incelenmesi” bölümü doldurulurken Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği<br />

Madde ’i (ceza takdirinde dikkat edilecek hususlar; öğrencinin 18 yaşına kadar çocuk olduğu, öğrencinin<br />

üstün yararı, sınıf rehber öğretmeni ve öğrenci velisinin görüşleri, öğrencinin ailesi ve çevresiyle ilgili bilgiler,<br />

öğrencinin kişisel özellikleri ve psikolojik durumu, fiil ve davranışın hangi şartlar altında yapıldığı, öğrenciyi tahrik<br />

unsurlar, öğrencinin yaşı ve cinsiyeti, öğrencinin derslerdeki ilgi ve başarısı, öğrencinin daha önce ceza alıp<br />

almadığı) incelemek öğrencinin psikososyal durumu hakkında kapsamlı bilgi edinmeyi sağlar.<br />

5. Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği’ ne göre disiplin sürecinin önceliği disipline aykırı davranışların nedeninin<br />

incelenmesi ve bunların ortadan kaldırılma yollarının aranmasıdır. Disiplin Kurulu’nun amacı, istendik davranışları<br />

geliştirmek ve istenmeyen davranışları öğrenciye fark ettirip beklenen davranışları kazanma konusunda<br />

desteklemektedir. Rehberlik öğretmeni de görüş ve öneriler kısmına öğrencinin disiplin kurulunda değerlendirilmesi<br />

ya da ceza alması ile ilgili kesin ifadeler kullanmak yerine istenmeyen davranışın önlenmesine yönelik<br />

önerilerde bulunabilir.<br />

6. Doldurulan bu form okul idaresine sunulurken bir örneği de öğrencinin kişisel dosyasında saklanır.<br />

seafoodplus.info<br />

ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

DİSİPLİN <strong>KURULU</strong> İÇİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞME <strong>FORMU</strong> Okulu: Olay Tarihi: Dilekçe Konu/Sayı/No: Rehberlik Servisine Sevk Tarihi: Olayda Adı Geçen Öğrenci/Öğrenciler (Ad Soyad, Sınıf, No): Olayla İlgili Görüşülen Kişiler: Olayla İlgili Görüşmenin Özeti: Olayla İlgili Öğrenci/Öğrencilerin Psikososyal İncelenmesi: Rehberlik Öğretmeninin Konuyla İlgili Görüş ve Önerileri: seafoodplus.info …/…/…… …………………………………….. Okul Rehberlik Öğretmeni ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Inappropriate

You have already flagged this document.
Thank you, for helping us keep this platform clean.
The editors will have a look at it as soon as possible.

Mail this publication

Loading

Delete template?

Are you sure you want to delete your template?

For this magazine there is no download available

Magazine: _DYSYPLYN_KURULU_YYYN_YYRENCY_GYRYYME_FORMU

İndirilme Sayısı:

Danışma-Görüşme de kullanılacak kalıplar


DANIŞMADA-GÖRÜŞMELERDE KULLANILACAK KALIPLAR

seafoodplus.info ÇALIŞMA:

seafoodplus.info İLE İLGİLİ SORUNLAR:

seafoodplus.infoŞ İLİŞKİLERİ:

seafoodplus.infoN REHBERLİK-SONUÇ CÜMLELERİ:

seafoodplus.infoŞİLİK ANALİZİ:

  1. SOSYO EKONOMİK DURUMU:
  1. OLUMSUZ DAVRANIŞ GÖSTEREN BİREYLER:

SANAL ORTAM

  1. GİRİŞ CÜMLELERİ:
  1. ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ İLE İLGİLİ KALIPLAR (öğrenci-veli kalıpları)
  1. ERGENLİK DÖNEMİ ÖZELLİKLERİ:
  1. SINAV KAYGISI:
  1. KARŞI CİNS ARKADAŞ İLİŞKİLERİ:
  1. MESLEK VE GELECEK KONUSUNDA REHBERLİK:

PROBLEM TARAMA ANKETİ CÜMLELERİ

KENDİNE ZARAR VERME DAVRANIŞI, kişinin kendini ciddi bir şekilde yaralayacak biçimde kesmesi ya da vücudunun belirli bölümlerine zarar vermesi olarak tanımlanır.

Karşı cins arkadaşlık ilişkilerinde dikkat edilmesi gereken hususlar konusunda rehberlik edildi.

 

 

ETİKETLER:börüşme notları, danışma kalıpları, danışma notları, görüşme kalıpları

nest...

batman iftar saati 2021 viranşehir kaç kilometre seferberlik ne demek namaz nasıl kılınır ve hangi dualar okunur özel jimer anlamlı bayram mesajı maxoak 50.000 mah powerbank cin tırnağı nedir