adeda yayıncılık okumayı güçlendirme seti 8 10 yaş / Okumayı Güçlendirme Seti ( Yaş) - Osman Abalı - Adeda Yayınları Başkent Yayın Dağıtım

Adeda Yayıncılık Okumayı Güçlendirme Seti 8 10 Yaş

adeda yayıncılık okumayı güçlendirme seti 8 10 yaş

Adeda Yayıncılık Okumayı Güçlendirme Seti Yaş

OGS'nin Farklılığı Nedir? Nasıl Okumayı Güçlendirmektedir?

·Bu sistem çalışmaya başlayan kişilerin görsel dikkatini farklı şekillerde uyarmakta, görsel algı ve işitsel algının birlikte kullanılması ile harfler yani semboller daha kolay öğrenilmektedir.

·Sistemin temelinde işitsel algı sisteminin görsel algı sistemini desteklemesi hedeflenmiştir.

·Klasik olarak öğrenme metotlarından farklı olarak bu sistemde birçok algı sistemi kullanılarak öğrenme kalıcı hale gelmektedir.

·Sembolleri yani harfleri öğrenemeyen çocuklar bu sistemle bu sembolleri daha kolay öğrenmekte ve kolay kolay unutmamaktadırlar.

·Okumanın temeli olan sembolik öğrenmede farklı algı sistemleri aktif olarak kullanılmaktadır.

·Öğrenmede en temel prensip öğrenci için doğru yolu bulup o yoldan en kestirme ve kısa sürede öğretmeyi sağlamaktır.

·Okumak isteyen öğrenci birçok sembolü ses karşılıkları ile birlikte öğrenmek zorundadır.

·Özellikle Türkçe gibi çok ekli dillerde öğrenme güçlüğü ve dikkat eksikliği yaşayan öğrenciler bu sembolleri öğrenmekte zorluk çekebilmektedirler.

·Özellikle bazı benzer semboller b-d, m-n, i-j, s-z, l-ı bu öğrencilerde karmaşa oluşturmaktadır.

Hızlı Okumak için Ne Gerekir?

·Hızlı okumak için görme alanına giren bu sembollerin hemen algılanması beyinde doğru bir şekilde kodlanması ve okuma olarak dışa vurulması gerekmektedir.

·Giriş – entegrasyon - depolama ve çıkış aşamaları bu esnada olur. Okuma güçlüğü çeken öğrenciler okumayı sevmezler ve okumak onlar için çok sıkıcı bir aktivitedir.

·Sınıfta sesli okumak onlar için korkutucu bir olaydır, okuduklarında sık sık hata yaparlar ve benzer sembolleri ayırt etmekte zorluk çekerler.

·Bu açıdan bizim sunduğumuz bu sistem sayesinde öğrencilerin algı sistemleri bol tekrar, farklı duyular ve orjinallik ön plana çıkarılarak yapılandırılmış bir eğitim seti ortaya konmuştur.

·Ogs’nin avantajı yapılandırılmış, aktif, sıkıcı olmayan çocukların ruh dünyasına göre hazırlanmış bir sistem olmasıdır.

Yapılmış Uygulamalr Nasıl Sonuç Veriyor?

·Ogs ile hazırlanan öğrenciler sembolleri artık o kadar kolay algılamaya başlıyor ki belli bir süre sonra bu onların okuma hızlarını ve okuduklarındaki anlama düzeyini artırmaya başlıyor.

·Pilot uygulama yapılan çocuklarda seans sonra-sında okuma hızında belirgin artışlar olmaktadır.

·Örnek olarak RS 12 yaşın da, dakikada sesli olarak 40 kelime okumaktadır.

·30 seans sonrasında 4. kitabı bitirdiğinde okuma hızı dakikada 65 ’e çıkmıştır.

Günde Kaç Saat Uygulama Yapılmalıdır?

·Bu sistem ideal olarak günde 30 dk her gün uygulanmalıdır.

·Bunun mümkün olmadığında haftada 3 gün birer saat gün aşırı uygulanabilir.

·İdeal saatler çocukların dinç ve dinlenmiş saatleridir.

·Okul dönüşü dinlendikten sonra ve ödevlerini yapmadan bu uygulama yapılmalıdır.

·Zaten bu uygulama yorucu olmayıp oldukça keyifli ve hızlı geçen bir zaman dilimidir.

Sınıflarda Okuma Hızı Nasıl Olmalıdır?

·İlkokul 1 sonunda dakikada kelime, 2 . sınıf sonunda kelime, 3. sınıf sonunda ise kelime okunabilmelidir.

·Ayrıca ilkokul 4 te bu sayının kelimeye 5. sınıfta ise keli meye çıkması beklenir.

·Erişkinin okuma hızı çok farklı olup ortalama arasında değişmekte olup dakikada kelime okuyanlar bile olmaktadır.

OGS Uygulanacak Öğrenciye Nasıl Takdim Edilmelidir?

·Setin tamamı öğrenciye gösterilmelidir.

·Özellikle bu setin orijinal yönleri ve eğlenceli kısımları mutlaka vurgulanmalıdır.

·Düzenli bir çalışma ile okumasının güçleneceği, daha hızlı okuyup daha fazla anlayabileceğinin altı çizilmelidir.

·Bunun sabır isteyen eğlenceli bir çalışma olduğu söylenmelidir.

·Ayrıca belirli bir hedef konulup bu kitap içinde yer alan puanlandırma ve etiketler faydalanılabilinir.

·Hedefe ulaşıldığında eğitimcinin inisiyatifinde olan bir ödül verilebilir.

·Örneğin (Şu kadar puan aldığında ….. ödül var yada şu kadar kurdele, madalya veya kupa aldığında …… ödül var denilebilir.)

·Bu sayede öğrenen kişinin sete başlamadan önce motivasyon yüklemesi yapılmış olur.

OGS'nin Sonuçlarının Olumlu Olduğunu NAsıl Anlarız?

·Ogs uygulaması yapılan çocuklarda giderek okumanın güçlenmesi, hataların azalması ve dakikada okuduğu kelime hızında artışlar bulunur.

OGS Erişkinlere de Uygulanabilir mi?

·Türkçe okumak isteyen herkese uygulanabilir.

·Türkçeyi öğrenmek isteyen yabancılarda bu sistemle Türkçe okuma hızlarını rahatlıkla artırabilirler. OGS her yaştan her seviyeden kişi ile uygulanabilir.

·Yeter ki bunu uygulayan etkili ve yeterli bir kişi olsun.

Yaş Grubu: Yaş

Adeda Yayınları Adeda - OGS Okumayı Güçlendirme Seti 8/10 Yaş (Kutulu)

KARGO BEDAVA

Kurumsal Fatura

Tahmini Kargoya Teslim: 8 gün içinde

favori

  • 15 gün içinde ücretsiz iade. Detaylı bilgi için tıklayın.
  • Bu ürün COŞKUN AVM tarafından gönderilecektir.
  • Okumayı Gçlendirme Seti yaş grubuna hitap ediyor.4 kitaptan oluşan set
  • dikkat egzersizleri ve sticker çalışmaları ile hem okumayı hem de dikkatinizi gçseafoodplus.info bir kitap sayfa olup, toplamda sayfada okumayı sevdirmeyi hedeflemektedir. Diğer yaş gurupları ( yaş) için çalışmalarımız devam ediyor
  • Bu üründen en fazla 10 adet sipariş verilebilir. 10 adetin üzerindeki siparişleri Trendyol iptal etme hakkını saklı tutar.
  • Kampanya fiyatından satılmak üzere 10 adetten fazla stok sunulmuştur.
  • İncelemiş olduğunuz ürünün satış fiyatını satıcı belirlemektedir.
  • Bu ürün indirim kampanyasına dahil değildir.
  • Bir ürün, birden fazla satıcı tarafından satılabilir. Birden fazla satıcı tarafından satışa sunulan ürünlerin satıcıları ürün için belirledikleri fiyata, satıcı puanlarına, teslimat statülerine, ürünlerdeki promosyonlara, kargonun bedava olup olmamasına ve ürünlerin hızlı teslimat ile teslim edilip edilememesine, ürünlerin stok ve kategorileri bilgilerine göre sıralanmaktadır.

ÜRÜNÜN TÜM ÖZELLİKLERİ

Ürün Değerlendirmeleri

Henüz Yorum Yazılmamış.

Ürün Bilgileri

Adeda Yayınları Adeda - OGS Okumayı Güçlendirme Seti 8/10 Yaş (Kutulu)

  • Okumayı Gçlendirme Seti yaş grubuna hitap ediyor.4 kitaptan oluşan set
  • dikkat egzersizleri ve sticker çalışmaları ile hem okumayı hem de dikkatinizi gçseafoodplus.info bir kitap sayfa olup, toplamda sayfada okumayı sevdirmeyi hedeflemektedir. Diğer yaş gurupları ( yaş) için çalışmalarımız devam ediyor
  • Bu üründen en fazla 10 adet sipariş verilebilir. 10 adetin üzerindeki siparişleri Trendyol iptal etme hakkını saklı tutar.
  • Kampanya fiyatından satılmak üzere 10 adetten fazla stok sunulmuştur.
  • İncelemiş olduğunuz ürünün satış fiyatını satıcı belirlemektedir.
  • Bu ürün indirim kampanyasına dahil değildir.
  • Bir ürün, birden fazla satıcı tarafından satılabilir. Birden fazla satıcı tarafından satışa sunulan ürünlerin satıcıları ürün için belirledikleri fiyata, satıcı puanlarına, teslimat statülerine, ürünlerdeki promosyonlara, kargonun bedava olup olmamasına ve ürünlerin hızlı teslimat ile teslim edilip edilememesine, ürünlerin stok ve kategorileri bilgilerine göre sıralanmaktadır.

Ürün Özellikleri

Okumayı Güçlendirme Seti Yaş - Osman Abalı Adeda Yayıncılık sesli kitap

Okumayı Güçlendirme Seti Yaş - Osman Abalı Adeda Yayıncılık sesli kitap ücretsiz

·OGS yaş seti 4 adet kitaptan oluşmaktadır. ·Her kitap sayfadan oluşmaktadır. ·Kitapların sıralaması kesinlikle zorluk sıralaması olarak algılanmamalıdır. ·Her kitapta çocuklarımızın yaşı içerisinde okumayı güçlendirmeye yönelik egzersizler belirli bir düzen içerisinde verilmiştir. ·Her kitapta mevcut yaşa uygun egzersizler ile birlikte sunulmuş sticker egzersizleri mevcutur. ·Sticker egzersizleri çocuklara ödül sisteminde uygulatılmalı. ·Okuma egzersizlerini çözdükçe sırası gelen sticker egzersizi yapılmalı ki çocuklarımız keyif alarak çalışabilsin. ·Düz yazı sistemi ile hazırlanmıştır. OGS’NİN FARKLILIĞI NEDİR? NASIL OKUMAYI GÜÇLENDİRMEKTEDİR? ·Bu sistem çalışmaya başlayan kişilerin görsel dikatini farklı şekilerde uyarmakta, görsel algı ve işitsel algının birlikte kulanılması ile harfler yani semboler daha kolay öğrenilmektedir. ·Sistemin temelinde işitsel algı sisteminin görsel algı sistemini desteklemesi hedeflenmiştir. ·Klasik olarak öğrenme metodlarından farklı olarak bu sistemde birçok algı sistemi kulanılarak öğrenme kalıcı hale gelmektedir. ·Semboleri yani harfleri öğrenemeyen çocuklar bu sistemle bu semboleri daha kolay öğrenmekte ve kolay kolay unutmamaktadırlar. ·Okumanın temeli olan sembolik öğrenmede farklı algı sistemleri aktif olarak kulanılmaktadır. ·Öğrenmede en temel prensip öğrenci için doğru yolu bulup o yoldan en kestirme ve kısa sürede öğretmeyi sağlamaktır. ·Okumak isteyen öğrenci birçok sembolü ses karşılıkları ile birlikte öğrenmek zorundadır. ·Özelikle Türkçe gibi çok ekli dilerde öğrenme güçlüğü ve dikat eksikliği yaşayan öğrenciler bu semboleri öğrenmekte zorluk çekebilmektedirler. ·Özelikle bazı benzer semboler b-d, m-n, i-j, s-z, l-ı bu öğrencilerde karmaşa oluşturmaktadır. ·Hızlı okumak için ne gerekir? Hızlı okumak için görme alanına giren bu sembolerin hemen algılanması beyinde doğru bir şekilde kodlanması ve okuma olarak dışa vurulması gerekmektedir. ·Giriş – entegrasyon - depolama ve çıkış aşamaları bu esnada olur. Okuma güçlüğü çeken öğrenciler okumayı sevmezler ve okumak onlar için çok sıkıcı bir aktivitedir. ·Sınıfta sesli okumak onlar için korkutucu bir olaydır, okuduklarında sık sık hata yaparlar ve benzer semboleri ayırt etmekte zorluk çekerler. ·Bu açıdan bizim sunduğumuz bu sistem sayesinde öğrencilerin algı sistemleri bol tekrar, farklı duyular ve orjinalik ön plana çıkarılarak yapılandırılmış bir eğitim seti ortaya konmuştur. ·Ogs’nin avantajı yapılandırılmış, aktif, sıkıcı olmayan çocukların ruh dünyasına göre hazırlanmış bir sistem olmasıdır. YAPILMIŞ UYGULAMALAR NASIL SONUÇ VERİYOR? ·Ogs ile hazırlanan öğrenciler semboleri artık o kadar kolay algılamaya başlıyor ki beli bir süre sonra bu onların okuma hızlarını ve okuduklarındaki anlama düzeyini artırmaya başlıyor. ·Pilot uygulama yapılan çocuklarda seans sonra-sında okuma hızında belirgin artışlar olmaktadır. ·Örnek olarak RS 12 yaşın da, dakikada sesli olarak 40 kelime okumaktadır. ·30 seans sonrasında 4. kitabı bitirdiğinde okuma hızı dakikada 65 ’e çıkmıştır. GÜNDE KAÇ SAT UYGULAMA YAPILMALIDIR? ·Bu sistem ideal olarak günde 30 dk her gün uygulanmalıdır. ·Bunun mümkün olmadığında haftada 3 gün birer sat gün aşırı uygulanabilir. ·İdeal satler çocukların dinç ve dinlenmiş satleridir. ·Okul dönüşü dinlendikten sonra ve ödevlerini yapmadan bu uygulama yapılmalıdır. ·Zaten bu uygulama yorucu olmayıp oldukça keyifli ve hızlı geçen bir zaman dilimidir. SINIFLARDA OKUMA HIZI NASIL OLMALIDIR? ·İlkokul 1 sonunda dakikada kelime, 2. sınıf sonunda kelime, 3. sınıf sonunda ise kelime okunabilmelidir. ·Ayrıca ilkokul 4 te bu sayının kelimeye 5. sınıfta ise keli meye çıkması beklenir. ·Erişkinin okuma hızı çok farklı olup ortalama arasında değişmekte olup dakikada 10 kelime okuyanlar bile olmaktadır. OGS UYGULANACAK ÖĞRENCİYE NASIL TAKDİM EDİLMELİDİR? ·Setin tamamı öğrenciye gösterilmelidir. ·Özelikle bu setin orjinal yönleri ve eğlenceli kısımları mutlaka vurgulanmalıdır. ·Düzenli bir çalışma ile okumasının güçleneceği, daha hızlı okuyup daha fazla anlayabileceğinin altı çizilmelidir. ·Bunun sabır isteyen eğlenceli bir çalışma olduğu söylenmelidir. ·Ayrıca belirli bir hedef konulup bu kitap içinde yer alan puanlandırma ve etiketler faydalanılabilinir. ·Hedefe ulaşıldığında eğitimcinin inisiyatifinde olan bir ödül verilebilir. ·Örneğin (Şu kadar puan aldığında …. ödül var yada şu kadar kurdele, madalya veya kupa aldığında … ödül var denilebilir. ) ·Bu sayede öğrenen kişinin sete başlamadan önce motivasyon yüklemesi yapılmış olur. OGS NİN SONUÇLARININ OLUMLU OLDUĞUNU NASIL ANLARIZ? ·Ogs uygulaması yapılan çocuklarda giderek okumanın güçlenmesi, hataların azalması ve dakikada okuduğu kelime hızında artışlar bulunur. OGS ERİŞKİNLERE DE UYGULANABİLİR Mİ? ·Türkçe okumak isteyen herkese uygulanabilir. ·Türkçeyi öğrenmek isteyen yabancılarda bu sistemle Türkçe okuma hızlarını rahatlıkla artırabilirler. OGS her yaştan her seviyeden kişi ile uygulanabilir. ·Yeter ki bunu uygulayan etkili ve yeterli bir kişi olsun.

Yazar:Adeda Yayıncılık

indir kitap

Adeda Okumayı Güçlendirme Seti 8/10 Yaş

·OGS yaş seti 4 adet kitaptan oluşmaktadır.
·Her kitap sayfadan oluşmaktadır.
·Kitapların sıralaması kesinlikle zorluk sıralaması olarak algılanmamalıdır.
·Her kitapta çocuklarımızın yaşı içerisinde okumayı güçlendirmeye yönelik egzersizler belirli bir düzen içerisinde verilmiştir.
·Her kitapta mevcut yaşa uygun egzersizler ile birlikte sunulmuş sticker egzersizleri mevcuttur.
·Sticker egzersizleri çocuklara ödül sisteminde uygulatılmalı.
·Okuma egzersizlerini çözdükçe sırası gelen sticker egzersizi yapılmalı ki çocuklarımız keyif alarak çalışabilsin.
·Düz yazı sistemi ile hazırlanmıştır.

OGS’NİN FARKLILIĞI NEDİR?
NASIL OKUMAYI GÜÇLENDİRMEKTEDİR?
·Bu sistem çalışmaya başlayan kişilerin görsel dikkatini farklı şekillerde uyarmakta, görsel algı ve işitsel algının birlikte kullanılması ile harfler yani semboller daha kolay öğrenilmektedir.
·Sistemin temelinde işitsel algı sisteminin görsel algı sistemini desteklemesi hedeflenmiştir.
·Klasik olarak öğrenme metodlarından farklı olarak bu sistemde birçok algı sistemi kullanılarak öğrenme kalıcı hale gelmektedir.
·Sembolleri yani harfleri öğrenemeyen çocuklar bu sistemle bu sembolleri daha kolay öğrenmekte ve kolay kolay unutmamaktadırlar.
·Okumanın temeli olan sembolik öğrenmede farklı algı sistemleri aktif olarak kullanılmaktadır.
·Öğrenmede en temel prensip öğrenci için doğru yolu bulup o yoldan en kestirme ve kısa sürede öğretmeyi sağlamaktır.
·Okumak isteyen öğrenci birçok sembolü ses karşılıkları ile birlikte öğrenmek zorundadır.
·Özellikle Türkçe gibi çok ekli dillerde öğrenme güçlüğü ve dikkat eksikliği yaşayan öğrenciler bu sembolleri öğrenmekte zorluk çekebilmektedirler.
·Özellikle bazı benzer semboller b-d, m-n, i-j, s-z, l-ı bu öğrencilerde karmaşa oluşturmaktadır.
·Hızlı okumak için ne gerekir? Hızlı okumak için görme alanına giren bu sembollerin hemen algılanması beyinde doğru bir şekilde kodlanması ve okuma olarak dışa vurulması gerekmektedir.
·Giriş – entegrasyon - depolama ve çıkış aşamaları bu esnada olur. Okuma güçlüğü çeken öğrenciler okumayı sevmezler ve okumak onlar için çok sıkıcı bir aktivitedir.
·Sınıfta sesli okumak onlar için korkutucu bir olaydır, okuduklarında sık sık hata yaparlar ve benzer sembolleri ayırt etmekte zorluk çekerler.
·Bu açıdan bizim sunduğumuz bu sistem sayesinde öğrencilerin algı sistemleri bol tekrar, farklı duyular ve orjinallik ön plana çıkarılarak yapılandırılmış bir eğitim seti ortaya konmuştur.
·Ogs’nin avantajı yapılandırılmış, aktif, sıkıcı olmayan çocukların ruh dünyasına göre hazırlanmış bir sistem olmasıdır.

YAPILMIŞ UYGULAMALAR NASIL SONUÇ VERİYOR?
·Ogs ile hazırlanan öğrenciler sembolleri artık o kadar kolay algılamaya başlıyor ki belli bir süre sonra bu onların okuma hızlarını ve okuduklarındaki anlama düzeyini artırmaya başlıyor.
·Pilot uygulama yapılan çocuklarda seans sonra-sında okuma hızında belirgin artışlar olmaktadır.
·Örnek olarak RS 12 yaşın da, dakikada sesli olarak 40 kelime okumaktadır.
·30 seans sonrasında 4. kitabı bitirdiğinde okuma hızı dakikada 65 ’e çıkmıştır.



GÜNDE KAÇ SAAT UYGULAMA YAPILMALIDIR?
·Bu sistem ideal olarak günde 30 dk her gün uygulanmalıdır.
·Bunun mümkün olmadığında haftada 3 gün birer saat gün aşırı uygulanabilir.
·İdeal saatler çocukların dinç ve dinlenmiş saatleridir.
·Okul dönüşü dinlendikten sonra ve ödevlerini yapmadan bu uygulama yapılmalıdır.
·Zaten bu uygulama yorucu olmayıp oldukça keyifli ve hızlı geçen bir zaman dilimidir.



SINIFLARDA OKUMA HIZI NASIL OLMALIDIR?
·İlkokul 1 sonunda dakikada kelime, 2 . sınıf sonunda kelime, 3. sınıf sonunda ise kelime okunabilmelidir.
·Ayrıca ilkokul 4 te bu sayının kelimeye 5. sınıfta ise keli meye çıkması beklenir.
·Erişkinin okuma hızı çok farklı olup ortalama arasında değişmekte olup dakikada kelime okuyanlar bile olmaktadır.



OGS UYGULANACAK ÖĞRENCİYE NASIL TAKDİM EDİLMELİDİR?
·Setin tamamı öğrenciye gösterilmelidir.
·Özellikle bu setin orjinal yönleri ve eğlenceli kısımları mutlaka vurgulanmalıdır.
·Düzenli bir çalışma ile okumasının güçleneceği, daha hızlı okuyup daha fazla anlayabileceğinin altı çizilmelidir.
·Bunun sabır isteyen eğlenceli bir çalışma olduğu söylenmelidir.
·Ayrıca belirli bir hedef konulup bu kitap içinde yer alan puanlandırma ve etiketler faydalanılabilinir.
·Hedefe ulaşıldığında eğitimcinin inisiyatifinde olan bir ödül verilebilir.
·Örneğin (Şu kadar puan aldığında …. ödül var yada şu kadar kurdele, madalya veya kupa aldığında …… ödül var denilebilir.)
·Bu sayede öğrenen kişinin sete başlamadan önce motivasyon yüklemesi yapılmış olur.



OGS NİN SONUÇLARININ OLUMLU OLDUĞUNU NASIL ANLARIZ?
·Ogs uygulaması yapılan çocuklarda giderek okumanın güçlenmesi, hataların azalması ve dakikada okuduğu kelime hızında artışlar bulunur.



OGS ERİŞKİNLERE DE UYGULANABİLİR Mİ?
·Türkçe okumak isteyen herkese uygulanabilir.

·Türkçeyi öğrenmek isteyen yabancılarda bu sistemle Türkçe okuma hızlarını rahatlıkla artırabilirler. OGS her yaştan her seviyeden kişi ile uygulanabilir.

·Yeter ki bunu uygulayan etkili ve yeterli bir kişi olsun.


Yaş aralıkları ürünle ilgili genel fikir vermesi için tahmini olarak geniş bir aralıkta referans olarak belirtilmektedir. Kesin bilgi için üretici sayfalarına veya ürün üzerindeki açıklamalara bakılmalı, bilgi bulunamadığı durumlarda bir uzmana danışılmalıdır.

nest...

batman iftar saati 2021 viranşehir kaç kilometre seferberlik ne demek namaz nasıl kılınır ve hangi dualar okunur özel jimer anlamlı bayram mesajı maxoak 50.000 mah powerbank cin tırnağı nedir